تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/03/24 - 20:32
کد خبر: 473158

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی(ره) در محکومیت حادثه تروریستی ایذه

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی(ره) در محکومیت حادثه تروریستی ایذه

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی(ره) در محکومیت حادثه تروریستی ایذه بیانیه زدند و درخواست برخورد بدون مماشات با عاملین این حادثه کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی(ره) در محکومیت حادثه تروریستی ایذه بیانیه زدند و درخواست برخورد بدون مماشات با عاملین این حادثه کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله قاصم الجبارین
«بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود.» (امام خمینی ره)
شهادت هنر مردان خداست؛ ۲۱ خرداد یک مدافع امنیت دیگر جان خود را برای دفاع از این مرز و بوم داد. شهادت ناجوانمردانه سروان محمد قنبری در حادثه تروریستی ایذه، بار دیگر قلب مردم ایران را لرزاند و شقی بودن عاملان این حادثه را بیش از پیش نشان داد.

عاملان این حادثه که به بهانه سالروز تولد نوجوان ۱۰ ساله، کیان پیرفلک که توسط اغتشاشگران به شهادت رسیده بود، به ناحق درصدد انتقام‌جویی از پلیس بوده‌اند و مأمور جان بر کف دیگری را وحشیانه به شهادت رساندند.

حوادث پاییز ۱۴۰۱ نشان داد علی رغم اجتماع دشمنان خارجی و عاملین خودفروختة داخلی، باز هم ایران قوی، قوی باقی ماند؛‌ اما گویی برخی هنوز این را متوجه نیستند و فکر می‌کنند با اعلام فراخوان‌های اینچنینی و قهرمان‌سازی از قاتلین و جنایتکاران، می‌توانند به درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی آسیب برسانند. نمی‌خواهند بفهمند که این سرزمین محمد قنبری‌ها‌، روح الله عجمیان‌ها‌ و آرمان علی‌وردی‌های بسیاری دارد‌.

روایتی که توسط دستان پشت پردة این حادثه در فضای مجازی پخش می‌شود، نشاندن مظلوم جای ظالم و ظالم جای مظلوم است. در روایتی تعجب‌برانگیز ادعا می‌شود این سروان قنبری است که با خودروی پسرعموی مادر کیان برخورد می‌کند و از دنیا می‌رود! روایتی که هر عقل سلیم و آزاده‌ای را حیرت زده می‌کند . با کمی بررسی می‌توان دریافت پلیس نیروی انتظامی در مراسمی که خانم ماه‌منیر مولایی(مادر کیان پیرفلک) ترتیب داده بود، جهت برقراری نظم و امنیت از ابتدا تا انتهای مراسم حضور داشته و هیچ‌گونه اتفاقی رخ نداده است؛ سوال این است اگر پلیس قصد حمله به این افراد را داشته چرا در زمان مراسم هیچ اقدامی نکرده است؟

بعد از برخورد عمدی خودروی پویا مولایی‌راد (پسرعموی منیره مولایی) با شهید قنبری، آیا باید انتظار داشت پلیس سکوت کرده و اجازة قتل نیروی انتظامی را به وی بدهد؟ خیر، عقلانی است که پلیس از خود دفاع می‌کند!

عجیب اینجاست که مادر کیان پیرفلک، علی رغم پیدا شدن قاتل فرزندش در فروردین ماه، فیلم دوربین‌های مداربسته از جنایت‌های این عاملین، اعتراف رسمی خود آنها و...، باز هم به شیوه‌ای غیرعقلانی و بدون هیچ سند و مدرکی نیروی انتظامی را قاتل فرزندش نشان می‌دهد!

اینک واکنش به موقع قوه قضائیه و دادستان استان خوزستان و برخورد بدون مماشات با عاملان این حادثه، تنها مرهمی است که می‌تواند اندکی قلوب جریحه‌دارشده مردم را تسکین دهد. البته منظور تنها جنایتکارانی که در زمان حادثه حضور داشتند نیست؛ بلکه عاملان پشت صحنه و حتی بلاگرها و افراد مشهوری که از تریبون خود برای قاتلین این شهدا مظلوم‌نمایی کرده و جای حق و باطل را عوض کردند، با همگی آنها باید طبق قانون برخورد شود؛ کسانی که بدون ارائه‌ی هیچگونه سند و مدرکی می‌خواهند جایگاه مدافعان امنیت را در نزد مردم تخریب کنند!

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی (ره) ضمن عرض تسلیت و تبریک به خانواده شهید قنبری و مردم شهیدپرور ایران، به جد، خواستارِ پیگیری حق پایمال‌شده خانواده و ۵ فرزند یتیم این شهید عزیز و برخورد قانونی با تمام عاملان صحنه و پشت صحنه می‌باشد و از هیچ‌گونه تلاشی در این امر فروگذاری نخواهد کرد.
“والسلام علی من اتبع الهدی”

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top